michal Wawrzak
michal Wawrzak

Rekoma ten glupek komary odgania czy walczy z motylami?

3 godzin temu
Magdalena Bartkowiak
Magdalena Bartkowiak

Jak dla mnie lepiej kupić psa z hodowli są urocze i bardziej niż koty kochają

4 godzin temu
alpaka
alpaka

Tylko mnie zaniepokoiło że Paweł wie jak dokładnie kradnie się auto.?

5 godzin temu
Eric
Eric

WATAHA

6 godzin temu
aneta kow
aneta kow

u Rozenek też są kwasy i botoksy, wypełnione policzki, wolumetria twarzy, bo u 50tki tak sie wszystko pięknie juz nie trzyma :)))

7 godzin temu
Moshix
Moshix

5:20 Z zamkniętą drogą do dalszego ksztłacenia? Ekhm to chyba nie wiesz co to jest szkoła policealna po ktorej jest zawód. Co za bzdury są w tym filmie ktos nieźle ci zaplacil za tą robotę, za transport kolei sie zarabia serio malo niewiecej niz 4 tysiace zarobki w tym filmie są strasznie wygurowane i nie aktualne z obecnym rynkiem pracy

7 godzin temu
Jakub O
Jakub O

Z robola na youtubola Magiczny bąk

7 godzin temu
Mateusz Kulig
Mateusz Kulig

Trochę prawdy,trochę bzdury..

10 godzin temu
karol anonim
karol anonim

bitcoin będzie rósł jeszcze z 200dni potem spadnie i znowu urośnie jest cykliczny

11 godzin temu
stalker s
stalker s

Dobre z tym językiem.😁

13 godzin temu
stalker s
stalker s

Dobre i skończyły by się dopalacze które niszczą życie. 🧐

13 godzin temu
Radek I
Radek I

i będziemy w 100 procentach kontrolowani przez...no własnie przez kogo ?

13 godzin temu
chmur y
chmur y

A Barman też pociąga kobiety?

14 godzin temu
Michał Żukowski
Michał Żukowski

Kizo byl w Troy

14 godzin temu
GdTx_skiller :-?
GdTx_skiller :-?

czemu w domu X

15 godzin temu
karolz9 !
karolz9 !

praca programisty obecnie to ok. pół roku kodowania, gdyż większość frameworków javovych zaoszczędza czas na pisanie zbędnego kodu. Następnie umowa 5-cio letnia SLA, jak coś się zepsuje musisz naprawić, a przez resztę czasu w ciągu roku podróżujesz po całym świecie ze swoim laptopem i jako senior 25 k netto b2b. Można? Można.

16 godzin temu
Kamil Tomasiewski
Kamil Tomasiewski

Co za debilizmy xD

19 godzin temu
stalker s
stalker s

Pamiętam jak dziś.

20 godzin temu
Kamil Tomasiewski
Kamil Tomasiewski

I po co ulicę naganiać ta spekulacyjny, nic nie warty kod ?

21 godzinę temu
Chaoss
Chaoss

Zarobki na kolei są bardzo zróżnicowane. Od 4000 zł do nawet 12000zl można zarobić w Polsce jako maszynista. Wszystko zależy od firmy. I tak, brakuje pracowników w tej branży.

Dzień temu
JAKuBeQ
JAKuBeQ

U kiza jeszcze jest album złoto i biel pomiędzy pegazem a posejdonem

Dzień temu
To Ja
To Ja

To prze domem x ?

Dzień temu
Mikolaj Dołega 2
Mikolaj Dołega 2

Rap hip hop trap moim zdaniem najlepsze gatunki muzyczne

Dzień temu
Jacek Dembski
Jacek Dembski

Kościół katolicki

Dzień temu
Dj przeróbka sprzent
Dj przeróbka sprzent

czyli w tedy sie wogle z prond nie ppłaci skoro to wystarcza a jest jeszcze wiencej\

Dzień temu
Remek Pro
Remek Pro

jest 2021 xd

Dzień temu
stalker s
stalker s

Fajne i profesjonalne programy. Z komornikami nie ma żartów.

Dzień temu
Ike Broflovski
Ike Broflovski

Mafia z Watykanu jest najbogatsza. Koniec tematu

Dzień temu
Crypto EXMO
Crypto EXMO

5000 z tego 1600 za mieszkanie 1200 na jedzenie a gdzie na zycie?

Dzień temu
Szymek B
Szymek B

A co trzeba mieć jaką szkołę trzeba skończyć żeby pracować w wotowoltanice?

Dzień temu
eRBeeMTV
eRBeeMTV

Ile zarabia diler

Dzień temu
eRBeeMTV
eRBeeMTV

Ile zarabia diler amfetaminy

Dzień temu
__xgochax __
__xgochax __

weterynarz - kocham zwierzęta

Dzień temu
Antoni Dolat
Antoni Dolat

Chciałbym się dowiedzieć czy warto mieć konto dla dziecka

Dzień temu
Anakin Silverstone
Anakin Silverstone

Programowanie w HTML nabiera zupełnie nowego znaczenia xDD

Dzień temu
Ms. Qwerty
Ms. Qwerty

Hahaha ktora mafia jest najbogatsza? hahahaga ale wy to jestescie barany hahaha

Dzień temu
MIEZIO LU
MIEZIO LU

Licówki pełnoceramiczna i porcelanowe to to samo...

Dzień temu
MIEZIO LU
MIEZIO LU

Nikt nie robi licówek na trzonowce... jak już to do drugich przedtrzonowcow ma

Dzień temu
Kanyenke Kanyenke
Kanyenke Kanyenke

Zrobić obejście na lewo.

Dzień temu
Piotr Gruszka
Piotr Gruszka

Polska ma najdrozszy prad? Ja place 29 €ct/ kwh w niemczech, w polsce prad kosztuje 60gr. 1/2 ceny

Dzień temu
PostWoWan Post
PostWoWan Post

Zadna. Bo Mafia nie istnieje.

Dzień temu
Shadow Ghost 1910
Shadow Ghost 1910

Jak ślicznie wypowiadasz konfederacja ,Konfiguracja, pisoakcja? 😎Dobry materiał tak czy siak :)

2 dni temu
Del Pietro
Del Pietro

zawsze powtarzam, wole być siwy niż łysy

2 dni temu
Newbie 2k
Newbie 2k

I co z przeszczepem?

2 dni temu
Kompan X
Kompan X

BTC się skończą w 2140. Sie troche przeliczyli bo już wykopano około 20MLN BTC

2 dni temu
x husar
x husar

Ja od paru miesięcy robię podejścia a może zacznę. Ale generalnie nie jest to dla każdego, dla mnie jest to zbyt nużące. Zostaje jednak przy kopaniu rowów. Na szczęście koparką nie łopatą :)

2 dni temu
Genek Genek
Genek Genek

Obliczenie zarobku ksiedza to troche jak zarobku policjanta drogówki w latach 90 tych teoretycznie mało praktycznie razy 10

2 dni temu
Oskar
Oskar

Jak już wszyscy o nim zaczynają mówić to znaczy, ze pora realizować zyski XD

2 dni temu
Adis 25
Adis 25

Hahaha fachowcy nie panel a moduł ;) panel to tylko część modułu

2 dni temu
Itooshi
Itooshi

U nas w kraju największa mafia jest państwo

2 dni temu
szybki306
szybki306

Zapomniałeś wspomnieć o opłacie przesylowej 200zl na rok 😉

2 dni temu
BIZONIK5
BIZONIK5

Czasy się zmieniły bo dziś tak naprawdę dyplom na prywatnej uczelni można "kupić"....

2 dni temu
Karol Dobrzalski
Karol Dobrzalski

Dobrze👍 zrobiony film🎥🎬👀 pozdrawiam😇 serdecznie.

2 dni temu
dopen
dopen

Chłop co fejurki na stronie sela XD

2 dni temu
Mateusz Lolek
Mateusz Lolek

W następnym odcinku o zaginionym dziennikarzu... Wylowia to gdzieś w gangesie

2 dni temu
Gang Rodrigeza
Gang Rodrigeza

9:20 Rosja aż tak się nie słyszy ale spójrz np Brazylia,Meksyk tam egzekucję są na porządku dziennym

2 dni temu
Rdfd Fgh
Rdfd Fgh

Wystarczy wydać 40 tysięcy i już masz prąd za darmo

2 dni temu
ichallenge cash
ichallenge cash

jakie polecasz zyletki do golenia?

2 dni temu
Frankowski
Frankowski

Sołncewska brać jest najbogatsza i najbardziej wpływowa, bo wspiera ich wujek Putin.

2 dni temu
Iwan Nos
Iwan Nos

Materiał kłuje w oczy. Nie zgodzę się ze stwierdzeniem "darmowa energia", ponieważ rachunki za prąd będą dalej się naliczały, tylko będą mniejsze, a to jest różnica. Nasłonecznione w Polsce w okresie zimowym jest znikome, więc instalacja nie jest samowystarczalna. Na zakończenie doczepię się za zapis KWh, który jest błędny, powinno kilowatogodziny z małej czyli kWh. Pozdrawiam.

2 dni temu
Anna Marlena
Anna Marlena

Piękny uśmiech bardzo mi się podobają piękne białe zęby 😁❤️😍

2 dni temu
Pawel Turek
Pawel Turek

Kto w 2021 ? :D Na 4 miesiące przed końcem hossy w 2017 pojawia się film o BTC. W 2021 również w trakcie hossy pojawia się znowu na tym kanale film o BTC, czy to znaczy że coś się dzieje ? :)

2 dni temu
daniel stawinski
daniel stawinski

A nie lepiej kupić starsze auto i spać spokojnie.

2 dni temu
nikssa
nikssa

Mozna znaleźć w Wrocławiu ładne mieszkanko za 700 zł dla 1-2 osób ( z jedna sypialnia

2 dni temu
Paweł Nowak
Paweł Nowak

Ale masz duże usta xd

2 dni temu
Hubert Wittmann
Hubert Wittmann

Camorra💪

2 dni temu
MiChU^24
MiChU^24

prąd przemienny ;)

2 dni temu
FRUTU
FRUTU

Pozdro z lekcji XD

2 dni temu
johndoe 777
johndoe 777

>pojedyncze organizacje 20 seconds later >la cosa nostra xDDDDD

2 dni temu
Frankowski
Frankowski

Bardzo obiektywny film.

2 dni temu
Hubert Jaster
Hubert Jaster

Zrób odcinek ile zarabia Mafia Polska

2 dni temu
Rudzix
Rudzix

Polska ma wszystko najdroższe

2 dni temu
Dominik Ziółkowski
Dominik Ziółkowski

Jeszcze Majewskiemu sterydki podlicz .

2 dni temu
Brylinx
Brylinx

Pozdrawiam 8a

2 dni temu
The Kielek
The Kielek

Gdy patrzę na zarobki Friza Ileeeeeeeeeeee🤑😲

3 dni temu
S&S mjd
S&S mjd

Skąd wzięliście tych pseudo żołnierzy , obraza dla munduru to co pokazaliście

3 dni temu
Michał Kondratowicz
Michał Kondratowicz

Biorąc pod uwagę, że zarabia na tym, że jest znanym, plastikowym pustakiem, to inwestycja się zwróciła dziesiątki razy.

3 dni temu
Michał Kondratowicz
Michał Kondratowicz

Z perspektywy osoby pracującej w IT, stosowanie słowa "nawet" przed pensją rzędu 5000 zł brutto za zawody techniczne wymagające specjalistycznej wiedzy brzmi dość śmiesznie...

3 dni temu
aVe Kociak
aVe Kociak

ja se kupiłem mieszkanie bo miałem meble w moim starym pokoju awięc mogłem je przenieść, wzasadzie jedyne co zabrałem to telewizja

3 dni temu
Dawid z Polski
Dawid z Polski

Za 8 tys w polsce nawet spawarki nie odpalam 12 minimum i nie jest to czyms nieosiagalnym

3 dni temu